Forum www.bewet.fora.pl Strona Główna www.bewet.fora.pl
Wszystko o zwierzętach.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FFXIV′s Fatigue System Explained

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bewet.fora.pl Strona Główna -> Nasi ulubieńcy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
n8cwu6yss9on




Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: England

PostWysłany: Wto 8:27, 11 Sty 2011    Temat postu: FFXIV′s Fatigue System Explained

8/26/2010 6:20:45 PM Fatigue explained in FFXIV
One thing you wouldn't expect to see implemented in an MMORPG is a system that can punish you for playing too long. Such is the case with Final Fantasy XIV's new Fatig [link widoczny dla zalogowanych] ue System. A new article at Kotaku details the new system,[link widoczny dla zalogowanych], which will decrease the amount of experience players earn after playing more than eight hours a day. Game Director Nobuaki Komoto [link widoczny dla zalogowanych] responded to fan criticism by stating:

First off, the main concept behind FFXIV is allowing those players with little time on their hands to play effectively, and game balance is based Final Fantasy XIV power leveling off of that. Furthermore, it is being designed to not give those with more time on their hands to play an unfair advantage. Because of that,[link widoczny dla zalogowanych], systems such as Guardian's Favor (a bonus to G Final Fantasy XIV gold uildleves) have been implemented to make leveling in the short-term easier than leveling in the long-term.

Komoto compares the system to that of real-world fatigue in that no one could fi FinalFantasy XIV account ght over excessive periods of time without rest. But do we really want real-world style limitations in our MMORPGs? That is in part why we play them; to escape the monotony of real-life.

With the new system,[link widoczny dla zalogowanych], for the first eight hours of play you can earn experience as normal, but the following seven hours could see your experience gradually reduced to zero. However, this FFXIV power leveling timer is only in running while players earn experience. The "threshold timer" will begin to recover as you are offline or engaged in other activities that yield no experience. Certainly ba FFXIV account d news if you're a power grinder.

Be sure to check out our Final Fantasy XIV Interview from gamescom.

Thanks to our Final Fantasy XIV Guru Ohm for the catch. source:www.gmbase.com


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bewet.fora.pl Strona Główna -> Nasi ulubieńcy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin